خبــر برگزیده

برگزاری سمینار تخصصی آشنایی با منافع مالی و غیر مالی ثبت دارایی های نامشهود

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، با عنایت به اهمیت موضوع دارایی های نامشهود و ظرفیت های جدید ایجاد شده در زمینه ارزش گذاری و ثبت دارایی های نامشهود در کشور، سمینار تخصصی در این رابطه به همت انجمن تخصصی تحقیق و توسعه خانه صمت استان برگزار گردید

در این نشست که با حضور جمعی از شرکت های دارای پروانه تحقیق و توسعه برگزار گردید، زارع، نائب رئیس هیئت مدیره انجمن تحقیق و توسعه و باقی، از خبرگان این موضوع در سطح کشور، ضمن تشریح موضوع، فرصت ها و چالش ها و تبعات مثبت و منفی آن برای شرکت ها را تبیین نمودند.

انواع دارایی های نامشهود، نحوه شناسایی در صورت های مالی، تبیین هزینه های تحقیق و توسعه، ظرفیت های مرتبط در قانون جهش دانش بنیان، آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط، نهاد های کلیدی مرتبط با این موضوع، ریسک های حقوقی و مالیاتی و .... از جمله سرفصل های مورد بحث در این نشست بود. همچنین ذوالفقاری، رئیس هیئت مدیره انجمن، نکاتی در مورد اهمیت این موضوع بیان نمود.

لازم به ذکر است که انجمن تخصصی تحقیق و توسعه خانه صمت استان، در نشست های آتی به ابعاد فنی و اجرایی این موضوع خواهد پرداخت.

کد خبر: 2139
  تاریخ خبر : 30 بهمن 1402
 مدیر روابط عمومی
 248