خبــر برگزیده

بازدید از شرکت دانش بنیان داروسازی نانو کیمیای کویر یزد

به منظور ارزیابی صدور پروانه تحقیق توسعه، با حضور عضو هیأت مدیره و کارشناسان خانه صمت استان یزد از کارخانه دانش بنیان داروسازی نانو کیمیای کویر یزد بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، کارشناسان خانه صمت با همراهی مهندس خلیلی عضو هیأت مدیره خانه صمت طی بازدیدی از شرکت دانش بنیان داروسازی نانوکیمیای کویر یزد واقع در شهرک صنعتی مهریز، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، امکانات، همچنین محصولات تجاری شده و پیشرفت‌های این واحد تولیدی دانش‌بنیان قرار گرفتند.

                    

خلیلی ضمن بازدید از بخش های مختلف آزمایشگاهی و خط تولید این مجموعه با اشاره به حساسیت تولید محصولات دارویی و بهداشتی افزود، تسهیل در فرآیند تبدیل دانش به ارزش نیازمند حمایت‌های فنی، مادی و معنوی نظیر تأمین سرمایه و امکانات فنی، و همچنین تضمین حقوق مالکیت معنوی است، که خود مستلزم مناسب سازی فضای کسب و کار برای تسهیل در توسعه شرکتهای دانش بنیان می باشند.

  

 در ادامه نشست دیگری در واحد تحقیق و توسعه این شرکت واقع در پارک علم و فناوری و با حضور رئیس خانه صمت، دکتر نصیری زاده ؛ موسس و مدیر عامل و با همراهی کارشناسان این بخش برگزار شد که ضمن توضیح روال فرمولاسیون محصولات به بحث و بررسی پیرامون مشکلات و موانع پیش روی این شرکت پرداختند.

  

 

درپایان رئیس خانه صمت ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند واحد تحقیق و توسعه این شرکت، ابراز امیدواری کرد با توجه به ظرفیت های علمی و با تلاش و پشتکار متخصصین مجموعه شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این واحد دانش بنیان باشیم.

کد خبر: 2115
  تاریخ خبر : 10 دی 1402
 مدیر روابط عمومی
 300