خبــر برگزیده

حضور کمیسیون مشاورین خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد درهشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد

نمایشگاه تخصصی فولاد، صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی با حضور کمیسیون مشاورین خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در روز شنبه 18 شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد، صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی با حضور کمیسیون مشاورین خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در روز شنبه 18 شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد گشایش یافت.

 

این نمایشگاه با هدف توسعه هر چه بیشتر صنعت فولاد با انجام مشاوره های تخصصی و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی کشور برگزار شده است.

کمیسیون مشاورین خانه صمت استان یزد متشکل از اساتید و مشاوران برجسته و متخصص استان،  با هدف افزایش سطح آگاهی، توانمندی و بهره وری واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی، در این نمایشگاه حضور دارند.

این کمیسیون در حوزه های وسیعی شامل امور حقوقی و قراردادها، امور بانکی، امور گمرکی، مالی و مالیاتی، صادرات، واردات و امور بین الملل، بازاریابی و فروش، محیط زیست، قوانین کار، تامین اجتماعی، منابع انسانی و امور کارکنان، بیمه های بازرگانی، انرژی و کسب و کار فعالیت دارد. 

بازدیدکنندگان و شرکت کنندکان در این نمایشگاه میتوانند با مراجعه به مشاورین خانه صمت مستقر در  غرفه شماره یک این نمایشگاه ، از راهنمایی های مشاوران این کمیسیون بهره مند گردند.

لازم بذکر است این نمایشگاه از  18 شهریورماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های یزد ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 2093
  تاریخ خبر : 18 شهریور 1402
 مدیر روابط عمومی
 541