خبــر برگزیده

نشست هم اندیشی متخصصان صنعت لعاب، کاشی و سرامیک ایران و اسپانیا در خانه صمت استان یزد

نشست هم اندیشی مدیران، نمایندگان و متخصصان صنعت لعاب، کاشی و سرامیک ایران و اسپانیا ، سوم مرداد ماه در محل خانه صمت استان یزد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نشست هم اندیشی مدیران، نمایندگان و متخصصان صنعت لعاب، کاشی و سرامیک ایران و اسپانیا ، سوم مرداد ماه در محل خانه صمت استان یزد برگزار گردید.

در این نشست که با حضور سیدعلی اکبر کلانتر، رئیس خانه صمت استان یزد و همچنین رئیس انجمن لعاب و رنگدانه های سرامیکی ایران برگزار شد، مدیرعامل یکی از بزرگترین شرکت های اسپانیا در زمینه ساخت تجهیزات کوره ذوب مداوم لعاب با تکنولوژی روز دنیا و همچنین فیلترهای سرامیکی کنترل آلودگی اگزوزهای صنعت کاشی با قدرت تحمل دمای بالای گازهای کوره و همچنین عضو مرکز سرامیک کشور اسپانیا حضور داشت.

در این نشست همچنین نماینده هیئت مدیره انجمن کاشی و سرامیک ایران و استان یزد، مدیرعامل مرکز فناوری سرامیک استان، مشاور زیست محیطی خانه صمت استان و تعدادی از متخصصین با تجربه صنعت لعاب و کاشی کشور از استان فارس حضور داشتند.

در این جلسه در خصوص راه های ارتقاء سطح تکنولوژی کوره های لعاب کشور از طریق ساخت داخلی بخش مهمی از تجهیزات این کوره ها با هدف بازسازی و نوسازی تکنولوژی صنعت لعاب و کاشی کشور بر اساس تکنولوژی روز دنیا و کاهش قیمت این تجهیزات بحث و بررسی شد.

در ادامه این نشست در خصوص مسائل کاهش شدت مصرف انرژی در صنعت لعاب و همچنین تهیه طرح جامع کنترل مسائل زیست محیطی صنعت کاشی، سرامیک، لعاب و ...  همفکری و تبادل نظر شد.

کد خبر: 2085
  تاریخ خبر : 7 مرداد 1402
 مدیر روابط عمومی
 637