خبــر برگزیده

برگزاری نخستین رویداد تجاری فن‌آوری‌های پیشرفته ایران ۵ تیر ماه ۹۷

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با همکاری اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا و کمیته‌های مشورتی ریاست اتاق ایران، نخستین رویداد تجاری فن‌آوری‌های پیشرفته ایران را سه‌شنبه، پنجم تیرماه برگزار می‌کند.

این رویداد تجاری که در محل اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود، به دنبال فراهم ساختن بستر تعامل پویا میان سرمایه‌گذاران ، فن آوران وتجاری‌سازی هسته‌ها و شرکت‌های فن‌آور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانش بنیان و حمایت از تولید داخلی در کشور است.

در این رویداد تجاری که از ساعت ۱۴الی ۲۰برگزار می‌شود فن‌آوران، محصولات خود را در حوزه‌های نساجی، شیمیایی، بسته‌بندی ، پلاستیکی ولاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، خودروسازی، تکنولوژی‌های پیشرفته، پتروشیمی، پوشش و رنگ، مصالح ساختمانی و انرژی و صنایع وابسته در حضور سرمایه گذاران که شامل شرکت‌های تامین سرمایه، صاحبان صنایع  فعال در بخش خصوصی ، صاحبان تجارت در اتاق ایران، اتاق‌های مشترک و استان‌ها  و نیز تشکل ها هستند، ارائه خواهند کرد.

همزمان با اولین دوره برگزاری این رویدادتجاری، نمایشگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد و ارائه‌های منتخب دراین نمایشگاه،  علاوه بر موقعیت‌های تجاری‌سازی، از جوایز نقدی و خدمات حقوقی اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران از جمله  مشاوره‌ رایگان بهره‌مند خواهند شد.

صاحبان صنایع استان یزد ماکو می توانند با تاکید بر ایده‌های بکر و نو در سطح بین‌الملل، در صورت تمایل  به نشانیwww.iccst.irمراجعه کرده و در این رویداد تجاری ثبت‌نام کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 03537260103 و 09122490041 سرکار خانم قطان تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: 1252
  تاریخ خبر : 9 خرداد 1397
 خانه صنعت و معدن
 1398