خبــر برگزیده

دپارتمان کسب و کار

مشاوران کسب و کار کمک می‌کنند تا سازمان ها بتوانند چابکی سازمان خود را در مقابل تغییرات افزایش دهند و با این تغییرات سازگار شوند تا بتوانند همیشه در مسیر رقابت با شرکت‌های پیشرو در صنعت خود باشند. مشاوره کسب و کار، سازمان را به سمت ارزشمندتر شدن سوق می‌دهد و کمک می‌کند تا هم خود و هم سازمان خود را با تصمیم‌گیری‌های حرفه‌ای متحول کنند. دپارتمان کسب و کار کمک می کند تا افراد پتانسیل رشد خود را شناسایی و به اهداف خود دست پیدا کنند.

خدمات دپارتمان مدیریت کسب و کار

  •  مدیریت و مشاوره برندینگ (برندسازی محیطی و وب برندینگ) / (فردی و سازمانی(
  • مدیریت و مشاوره بازاریابی و فروش و فروش حرفه ای
  • ارزیابی وضعیت فروش و بازاریابی سازمان و بررسی جایگاه شرکت در میان رقبا
  • عارضه یابی بازاریابی و فروش / آسیب شناسی علل کاهش فروش
  • طراحی چارت سازمانی فروش و پیاده سازی فرآیندهای فروش موثر
  • تهیه و تدوین برنامه های بازاریابی و فروش و بهینه سازی فرآیند های بازاریابی
  • آموزش تیم بازاریابی و فروش
  • راهنمایی در انتخاب و جذب تیم بازاریابی و فروش
  • تحلیل ورود به بازار جدید، اندازه گیری و تحلیل آن
  • مشاوره در تهیه استراتژی های و راهبردهای رقابتی بازار
  • مشاوره در زمینه توسعه محصول و کانال توزیع آن
  • تهیه و تدوین استراتژی های قیمت گذاری حرفه ای و داینامیک محصولات و خدمات
  • مدیریت سبد محصول و توسعه محصول
  • بازاریابی، بازارسازی، بازارسنجی و بازارگرمی متناسب با کسب وکار
  • مدیریت تبلیغات محیطی و تبلیغات آنلاین
  • تدوین برنامه های جامع تبلیغاتی
  • بررسی دلایل افت فروش و ناکارامدی نیروی های فروش
  • عارضه یابی وضعیت فعلی و ارزیابی برنامه های عملیاتی
  • ارائه راهکارهایی در جهت اصلاح و بازسازی فرآیند های بازاریابی و فروش شرکت
  • تعیین پاداش مشتری و روش های مشتری یابی
  • طراحی و اجرای برنامه های وفادار سازی مشتری و پیاده سازی باشگاه مشتریان وفادار
  • شناخت رفتار مصرف کننده، اندازه گیری رضایت مشتری و مشاوره خرید مجدد مشتری
  • مدیریت بسته بندی محصول
  • مشاوره راه اندازه و مدیریت سامانه ارتباط با مشتری و صدای مشتری
  • روانشناسی خرید و فروش
  • تکنیک های فرصت یابی و هوشمندسازی بازار
  • مهندسی فروش

ساختار دپارتمان مدیریت کسب و کار

  • واحد بازاریابی
  • واحد فروش و مهندسی فروش
  • واحد تبلیغات و برندینگ

 

اهداف دپارتمان مدیریت کسب و کار

  • تحلیل وضعیت کسب و کار و یافتن مشکلات و موانع و ایجاد راه حل‌های موثر
  • بهینه‌سازی و افزایش سطح بهره‌وری و صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها
  • تدوین و توسعه استراتژی و طراحی فرایندهای جدید با توجه به نیازمندی سازمان ها
  • توسعه برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی در سازمان ها
  • پایلوت/ پیاده سازی فرایندهای جدید بهبود یافته متناسب با فضای رقابتی و استراتژی های سازمانی
  • استخدام فروشنده‌های حرفه‌ای پس از مصاحبه و گزینش آنان و تشکیل یک تیم فروش قوی.
  • تدوین طرحی جامع برای فروش و آموزش نیروها
  • توسعه کانال‌های فروش برای فروش و سود بیشتر
  • هدف گذاری و آموزش مدیران برای فروش بیشتر و موفق‌تر
  • ارائه مشاوره و استراتژی‌های بازاریابی مدرن
  • ارائه کمی و کیفی چشم اندازهای (کوتاه مدت و بلند مدت) بکارگیری مشاوره و راهکارهای موفقیت کسب و کار

     

 

 تاریخ ثبت : 15 فروردین 1401
  آخرین به روزرسانی : 28 شهریور 1401