خبــر برگزیده

نمایشگاه صنایع و محصولات انرژی‌ تجدیدپذیر در استان کنستانزا رومانی

اتاق بازرگانی استان کُنستانزا در رومانی رویداد نمایشگاهی صنایع و محصولات انرژی‌های تجدیدپذیر با عنوان "Smart Enegy Expo" را برای دومین‌بار از تاریخ 4 تا 7 خرداد 1402 (25-28 مه 2023) برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد،رویداد نمایشگاهی صنایع و محصولات انرژی‌های تجدیدپذیر با عنوان "Smart Enegy Expo" برای دومین‌بار از تاریخ 4 تا 7 خرداد 1402 (25-28 مه 2023) برگزار می شود. این رویداد با هدف گردآوری صنایع مولد و محصولات وابسته به انرژی‌های تجدیدپذیر اعم از پنل‌ و سیستم‌های تبدیل و انتقال انرژی خورشیدی، خودروهای برقی، ایستگاه شارژ خودروهای برقی، مصالح ساختمانی سازگار با محیط‌ زیست، لوازم خانگی هوشمند و ... برگزار خواهد شد. دور نخست این رویداد در آگوست 2022 برگزار شده بود.

شایان ذکر است استان کنستانزا در جنوب‌شرقی رومانی قرار گرفته و تنها استان ساحلی این کشور است. بندر کنستانزا در تقاطع مسیرهای تجاری کشورهای اروپای مرکزی و شرقی، قفقاز، آسیای مرکزی و خاور دور واقع شده و به‌عنوان بندرگاهی وسیع و مجهز، همچنین یکی از مناطق آزاد تجاری رومانی و دارای جایگاه پنجم در تولید ناخالص داخلی بین 41 استان است.

اطلاعیۀ اتاق بازرگانی کنستانزا و فرم ثبت‌نام (شامل هزینه‌‌های مشارکت اعم از غرفه یا بازدید) به انضمام گزارش معرفی استان کنستانزا جهت ملاحظه و بهره برداری علاقمندان به ویژه شرکت های دانش بنیان پیوست می‌باشد.

- صفحه نمایشگاه در تارنمای اتاق بازرگانی:

https://www.ccina.ro/evenimente/targuri-expozitii/-/e-smart-energy-expo-editia-a-ii-a-638

- رایانامه نمایشگاه جهت کسب اطلاعات بیشتر:

expo@ccina.ro

Rmania Smart Energy- Invitation

Smart Energy - Registration

کد خبر: 2058
  تاریخ خبر : 9 اسفند 1401
 مدیر روابط عمومی
 824