خبــر برگزیده

راه اندازی مرکز سرمایه گذاری عمان با نام مرکز الاستثمار الدولی توسط مرکز تجارت بین الملل فکر برتر

مرکز تجارت فکر برتر با سابقه بیش از 2 دهه فعالیت مستمر در حوزه حقوقی، تجاری و بین المللی و ثبت بیش از 300 شرکت در کشور عمان، اقدام به راه اندازی "مرکز سرمایه گذاری عمان" با نام "مرکز الاستثمار الدولی" نموده است.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، مرکز تجارت فکر برتر با سابقه بیش از 2 دهه فعالیت مستمر در حوزه حقوقی، تجاری و بین المللی  و ثبت بیش از 300 شرکت در کشور عمان، اقدام به راه اندازی "مرکز سرمایه گذاری عمان" با نام "مرکز الاستثمار الدولی" نموده است. یکی از ویژگی های این مرکز داشتن فضا و امکانات نمایشگاهی به مساحت 2000 متر مربع برای نمایش محصولات تولید داخلی با هدف صادرات است.
برخی از خدمات این مجموعه، راه اندازی سامانه جهت درج انواع کالاها بهمراه قیمت و شرایط آن در کشور عمان، افزودن کالاهای ایرانی در سامانه بمنظور معرفی به بازرگانان عمانی، تسهیل شرایط تجارت با کشور عمان، افزایش قدرت نقد شوندگی صنعتگر و تاجر ایرانی و نیز بهره مندی از شیوه های نوین کسب و کار و ... می باشد.
این مجموعه بمنظور توسعه بازار صادراتی برای کالاهای باکیفیت و دانش بنیان ایرانی، در تاریخ 22 دی ماه سال جاری افتتاح می گردد.

جهت مشاهده شرح کامل خدمات این مجموعه اینجا کلیک کنید.

کد خبر: 2043
  تاریخ خبر : 14 دی 1401
 مدیر روابط عمومی
 906