خبــر برگزیده

برگزاری جلسه هم اندیشی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با مدیران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد

️ جلسه هم اندیشی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با مدیران اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان ، در خصوص بررسی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی استان در حوزه های مختلف در روز سه شنبه دهم آبان در محل خانه صمت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نشست هم اندیشی معاون اقتصادی، رئیس گروه سرمایه گزاری و مدیران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با حضور رئیس و معاون اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص بررسی مشکلات فعالین اقتصادی استان در حوزه های مختلف در روز سه شنبه دهم آبان در محل خانه صمت برگزار گردید.

در این نشست،در خصوص راه های همکاری و تبادل اطلاعات فی مابین خانه صمت و اداره کل امور اقتصادی بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه اعضای خانه صمت، چالش های سرمایه گذاری، موانع و مشکلات مرتبط با ادارات حوزه اقتصاد و امور دارایی نظیر مسائل مالیاتی، گمرک، بانک، بیمه، و همچنین قوانین مخل کسب و کار را مطرح نمودند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این نشست، جلسات مشترک کمیسیون مشاورین خانه صمت و مسئولین اداره کل اقتصاد و دارایی برای بررسی راه های همکاری هرچه بیشتر دولت با بخش خصوصی برای رفع موانع کسب و کار در اولین فرصت تشکیل خواهد شد.

از دیگر موارد مطروحه در این نشست، برنامه ریزی و برگزاری تورهای صنعتی با حضور مدیران اقتصادی حوزه های فوق الذکر با همراهی و همکاری مشاورین خانه صمت می باشد.                 

همچنین در این جلسه جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان تصمیمات لازم اخذ گردید.

کد خبر: 2018
  تاریخ خبر : 14 آبان 1401
 مدیر روابط عمومی
 882