خبــر برگزیده

پذیرش هیأت تجاری از افغانستان و برگزاری دومین شو روم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان

دومین شو روم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان در تاریخ ۲۲ و ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۱ در تهران ، با هدف بازاریابی محصولات و یافتن مشتری و نماینده فروش در افغانستان برگزار می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، مؤسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و افغانستان و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، با پذیرش دومین هیأت تجاری از افغانستان متشکل از ۷۰ نفر از معتبرترین تجار و واردکنندگان افغانستان، دومین شو روم و نشست تجاری B۲B ایران و افغانستان را در تاریخ ۲۲ و ۲۳  آذر ماه ۱۴۰۱ در تهران  و با هدف بازاریابی محصولات و یافتن مشتری و نماینده فروش در افغانستان برگزار می‌ کند.

حوزه‌های کالایی نشست تجاری شامل ۱FMCG(مواد‌غذایی، شوینده، بهداشتی، سلولوزی، پلاستیک و یکبارمصرف، لوازم خانه‌داری، چاپ و بسته بندی)، مصالح و لوازم ساختمانی ، دارو، لوازم و تجهیزات پزشکی، نفت و گاز و پتروشیمی، لوازم خانگی و آشپزخانه و لوازم و ادوات کشاورزی می‌باشد.

به دلیل توجه به کیفیت جلسات B۲B جهت انجام مذاکرات مؤثر با یکایک تجار، ظرفیت محدود بوده و حداکثر 70 شرکت‌ ایرانی که محصولات آن‌ها منطبق بر حوزه کالایی و اعلام نیاز تجار افغانستانی مدعو باشد، امکان حضور ر این نشست تجاری را دارند.

لازم به ذکر است لیست شرکت های ایرانی که تا 5 آبان ماه 1401 ثبت نام خود را قطعی نمایند، برای تجار افغانستان ارسال می گردد تا لیست نهایی هیات تجاری افغانستان متناسب با شرکت های ایرانی حاضر در این نشست تجاری تنظیم گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه کنفدراسیون صادرات ایران به شماره 66563118-021 و یا 66563164-021 تماس بگیرید.

 

کد خبر: 2004
  تاریخ خبر : 25 مهر 1401
 مدیر روابط عمومی
 810