خبــر برگزیده

به مناسبت هفته محیط زیست؛

اولین حکم مشاور محیط زیست خانه صمت استان یزد اعطا شد

برای اولین بار در کشور، مشاور محیط زیست خانه صنعت، معدن و تجارت توسط سیدعلی اکبر کلانتر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، ظهر سه شنبه بیست و چهارم خردادماه، در نشستی که به مناسبت هفته محیط زیست به میزبانی خانه صمت برگزار شد، برای اولین بار در کشور، مشاور محیط زیست خانه صنعت، معدن و تجارت توسط سیدعلی اکبر کلانتر منصوب شد.

در حکم رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد خطاب به دکتر علیرضا شریفی آمده است:

با عنایت به تعهد، تجربه و اقدامات موثر جنابعالی در حوزه محیط زیست به موجب این حکم به عنوان "مشاور محیط زیست خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد" منصوب می گردید. امید است با تدوین برنامه های اجرایی بتوان هم راستا با فعالیت و توسعه صنعت نسبت به حفاظت محیط زیست به ویژه استفاده از فن آوری های نوین و دانش بنیان در راستای کنترل و کاهش آلاینده ها و توسعه اهداف زیست محیطی صنایع استان گام های اساسی بردارید.

شایان ذکر است کمیسیون مشاورین خانه صمت استان یزد فعالیت جدید خود را در این دوره با تیمی کامل و منسجم، صاحب تجربه، جوان، حرفه ای و جدید در حوزه های حقوقی، مالیاتی، تامین اجتماعی، قانون کار، بیمه های تجاری و بازرگانی، منابع انسانی، فروش و کسب و کار، مسائل گمرکی، صادراتی و وارداتی، محیط زیست و انرژی براساس تجدید ساختار، سازوکار و شیوه نامه های جدید آغاز کرده است.

 

کد خبر: 1967
  تاریخ خبر : 24 خرداد 1401
 مدیر روابط عمومی
 1404