خبــر برگزیده

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون مشاورین خانه صمت یزد برگزار شد

نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون مشاورین خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با هدف بررسی پتانسیل تیم جدید و تجدید ساختار، شیوه نامه ها و سازوکار اجرایی این کلینیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، سیدعلی اکبر کلانتر با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون مشاورین این تشکل صنعتی و معدنی، بیان داشت: ظهر پنجشنبه هجدهم شهریورماه با حضور حداکثری کارشناسان و متخصصین عضو کلینیک کسب و کار خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، نشست هم اندیشی این مرکز در محل خانه صمت برگزار شد.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به راه اندازی مجدد این کمیسیون مشاورین، تصریح کرد: فعالیت این مرکز به دلیل جلوگیری از موازی کاری و تعامل با دیگر تشکل ها و نهادهایی که از کلینیک کسب و کار برخوردار هستند، پس از دو سال توقف با درخواست های متعدد سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی، صنعتی و معدنی مجددا از سر گرفته شد.
کلانتر خاطرنشان کرد: در این دوره سعی شد این کلینیک با تیمی کامل و منسجم، صاحب تجربه، جوان، حرفه ای و جدید در حوزه های حقوقی، مالیاتی، تامین اجتماعی، قانون کار، بیمه های تجاری و بازرگانی، منابع انسانی، فروش و کسب و کار، مسائل گمرکی، صادراتی و وارداتی براساس تجدید ساختار، سازوکار و شیوه نامه های جدید عملیاتی شود.
شایان ذکر است به گفته رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد جلسات این مرکز به صورت هفتگی برگزار می شود و چگونگی مراجعه و استفاده فعالان اقتصادی از خدمات مشاورین این کلینیک به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: 1872
  تاریخ خبر : 18 شهریور 1400
 مدیر روابط عمومی
 1845