خبــر برگزیده

اجرای 71 درصدی مصوبات ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد در سال 98/ استاندار از کمیته پایش و ارزیابی مصوبات قدردانی کرد

در پنجمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد پس از ارائه گزارش کمیته پایش و ارزیابی مصوبات این ستاد در سال 98، از رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان که دبیری این کمیته را برعهده داشته و سایر اعضای کمیته پایش قدردانی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، پنجمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار یزد در محل تالار کوثر استانداری برگزار شد.

در این نشست رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گزارش کمیته پایش و ارزیابی مصوبات سال 98 ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان را ارائه کرد.

سیدعلی اکبر کلانتر در این نشست اظهار داشت: کمیته پایش و ارزیابی مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از کمیته های ستاد اقتصاد مقاومتی اولین بار در کشور، سال 1397 به پیشنهاد خانه صمت یزد، با حضور نمایندگان استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل اطلاعات و اتاق بازرگانی و به دبیری خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد به منظور ارزیابی و رصد مستمر وضعیت اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل گردید.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ادامه تصریح کرد: در همین راستا و با هدف ایجاد سرعت و دقت و همچنین ارزیابی و کنترل روند اجرای مصوبات بانک اطلاعاتی جامعی جهت ثبت و پیگیری روند اجرای تمامی مصوبات به همراه اسامی مجریان و همکاران هر مصوبه، توسط خانه صمت استان ایجاد شد و که تمامی اطلاعات فوق با سرعت و سهولت از این بانک قابل استخراج و گزارش گیری است.

کلانتر در ادامه با ارائه بخشی از گزارش تهیه شده توسط دبیرخانه این کمیته، به بررسی پاسخ های واصله از دستگاه های اجرایی استان در خصوص مصوبات سال 98 جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی، وضعیت اجرای مصوبات و نحوه پاسخگویی دستگاه ها به مکاتبات کمیته پایش پرداخت.

بر اساس این گزارش، تعداد کل مصوبات این ستاد در سال 98، 92 مورد بوده که 71 درصد از مصوبات اجرا شده یا در دست اجرا است، 13 مصوبه یا 14 درصد از مصوبات این ستاد  نیز اجرا نشده و 11 درصد از مصوبات هم بدلیل عدم پیگیری متقاضی و یا عدم امکان اجرا نشده است.
شایان ذکر است در پنجمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در سال 1400، پس از ارائه گزارش پایش و ارزیابی مصوبات این ستاد توسط سیدعلی اکبر کلانتر دبیر کمیته پایش، استاندار یزد با اهداء لوح تقدیر از رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و سایر اعضای کمیته پایش قدردانی و تجلیل به عمل آورد.

 

کد خبر: 1848
  تاریخ خبر : 23 تیر 1400
 مدیر روابط عمومی
 1349