خبــر برگزیده

ششم تا نهم اسفند ماه سال جاری؛

ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در بغداد برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در بغداد از تاریخ 6 تا 9 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

فرزاد پیلتن، با بیان این خبر اظهار داشت: براساس برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در سال 1399 در زمینه تسهیل و توسعه صادرات به کشورهای همسایه به ویژه کشور عراق از طریق برگزاری نمایشگاه‌های معرفی کالا و محصولات ایرانی، این نمایشگاه از 6 لغایت 9 اسفندماه سال جاری توسط شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی و تحت نظارت دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران شامل مشارکت کنندگان این نمایشگاه است، افزود: این رویداد نمایشگاهی با مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران، محصولاتی در زمینه‌های ساختمان و لوازم و تجهیزات ساختمانی، کاشی و سرامیک، تجهیزات خانه و آشپزخانه، رنگ و ابزار، عمران و راهسازی، آب، برق، گاز، پتروشیمی، مواد شوینده و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی، مبلمان و دکوراسیون خانه و آشپزخانه، مواد غذایی و صنایع مرتبط، انواع ماشین‌آلات، پلاستیک و صنایع وابسته، کیف و کفش و پوشاک، کشاورزی، دام و طیور، نساجی، آرایشی و بهداشتی، فرش و کف‌پوش  و.... به نمایش خواهد گذاشت.

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت مشارکت در نمایشگاه فوق می‌توانند از طریق مراجعه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران و ملاحظه فراخوان نمایشگاه مذکور و تماس و ارتباط با شرکت مجری، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و در صورت تمایل ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است، این نمایشگاه قرار بود سال گذشته در بغداد برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

کد خبر: 1786
  تاریخ خبر : 10 بهمن 1399
 مدیرسایت
 1449