خبــر برگزیده

بازدید رئیس خانه صمت یزد به همراه گروه مشاورین این خانه از کارخانه کاشی کویر

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد به همراه تعدادی از اعضا گروه مشاورین خانه و همچنین تعدادی از کارشناسان این تشکل صنعتی برای بررسی مشکلات کارخانه کاشی کویر یزد از این کارخانه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد، در این بازدید مهندس صابری مشاور ارشد مدیرعامل و مدیر امور مالی و حسابداری صنعتی شرکت کاشی کویر یزد در جلسه ای به معرفی این مجموعه و بیان مشکلات و ظرفیت های کارخانه پرداختند.

در ادامه مشاورین خانه صنعت، معدن و تجارت به بیان دیدگاه های خود و ارائه راهکارهایی برای رفع موانع و بهبود شرایط کارخانه پرداختند.

در این بازدید سید علی اکبر کلانتر با اشاره به سابقه دیرینه کاشی کویر در صنعت کاشی و سرامیک کشور گفت: این کارخانه یکی از باسابقه ترین ها در یزد و کشور است و زمانی یکی از براندهای تولید کاشی کشور بود، ودر حال حاضر نیز ظرفیت های بالایی در زمینه تولید انوع کاشی دیوار، کف و گرانیتی مرغوب و پیشرفت در زمینه تولید و صادرات دارد.

وی با اشاره به وجود سخت افزارهای قابل توجه در این کارخانه عنوان کرد: با رفع مشکلات نقدینگی، رفع نواقص و به روز رسانی این سخت افزارها می توان کیفیت و کمیت تولید کاشی در این کارخانه را به میزان قابل توجهی افزایش داد و بسیاری از مشکلات کارخانه را مرتفع کرد.

کلانتر از مدیران شرکت خواست تا در اسرع وقت نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت مالی، توانمندیهای بالقوه، نیازها و مشکلات موجود شرکت با دستگاه های اجرایی و حاکمیتی نظیر امور مالیاتی، بانکها و کارگری و تامین اجتماعی و نظایر آن به همراه نظرات و پیشنهادات منطقی و عملی خود را به خانه صنعت اقدام نمایند تا نسبت به تدوین نقشه راه برون رفت از مشکلات فعلی و رونق دوباره توسط گروه مشاورین خانه صنعت و ارائه به مسئولین استان و کشور اقدام تا به یاری خداوند در نشست بعدی با کمک مدیران اقتصادی استان و همت و تلاش مدیران و صاحبان شرکت موانع از سر راه رونق دوباره این براند قدیمی استان برداشته شده از بیکاری چند صد نفر کارکنان آن پیشگیری شود.

گفتنی است در انتها رئیس خانه صمت و همراهان از خطوط تولید در دست تعمیر و بازسازی و همچنین بخش های فعال و در حال تولید کارخانه بازدید به عمل آوردند.

 

کد خبر: 1233
  تاریخ خبر : 25 اردیبهشت 1397
 خانه صنعت و معدن
 1289