خبــر برگزیده
سرمایه‌گذاران به دنبال چه کارآفرینانی هستند؟

سرمایه‌گذاران به دنبال چه کارآفرینانی هستند؟

  4 شهریور 1393  علمی و آموزشی

 

سرمایه‌گذاران تمایل دارند که با چه کارآفرینانی کار کنند؟ این کارآفرینان چه شخصیت و چه ایده‌هایی باید داشته باشند؟
 اینها سوال‌هایی هستند که ذهن مدیران و فعالان عرصه کسب‌وکار را مشغول می‌کند. به نظر می‌رسد که کار کردن با کارآفرین‌هایی مورد خواست سرمایه‌گذاران است که عموما در حوزه خود تخصص دارند، از تجربیات عملیاتی برخوردار بوده و دارای شم بالای کسب‌وکار هستند. آنها با پشتکار بوده و نسبتا به دیگران ریسک‌پذیری بالاتری دارند. آنها همچنین نسبت به شکست‌ها خوش‌بین هستند؛ البته نه خوش‌بینی بیش از حد. اما چه ویژگی‌های شخصیتی دیگری کارآفرینان موفق را از سایرین مجزا می‌کند؟ صاحب‌نظران طی تجربیات طولانی 7 عادت را در کارآفرینان مشاهده کرده‌اند که روی رفتارهای آنها تاثیر گذاشته و دیگران نیز به‌راحتی می‌توانند آنها را آموخته و به‌کار بگیرند:

مطالعه کامل 

ابزار مدیریت سازمانی با موقعیت جغرافیایی پراکنده

ابزار مدیریت سازمانی با موقعیت جغرافیایی پراکنده

  2 شهریور 1393  علمی و آموزشی

 

خیلی پیش از این- قبل از آنکه ویدئو کنفرانس، اینترنت و ایمیل اختراع شود!- برای اینکه اعضای تیم‌های کاری در شرکت‌ها بتوانند موثرتر عمل کنند، نیاز به حضور فیزیکی در کنار هم داشتند.
اما آن روزها گذشته است!
این روزها، بسیاری از ما با اینکه در ساختمان‌های جدا از هم، شهرها، کشورها یا حتی قاره‌های مختلف در یک شرکت مشغول به‌کار هستیم، به‌طور منظم و با برنامه‌ریزی عمل می‌کنیم. 

مطالعه کامل 

به یک مدیر بهتر تبدیل شویم

به یک مدیر بهتر تبدیل شویم

  2 شهریور 1393  علمی و آموزشی

 

معمولا مردم مطالب بسیاری در مورد مدیریت بیان می‌کنند، اما به ندرت پیش می‌آید کسی بگوید مدیریت کار آسانی است. همین سختی هم باعث می‌شود که مدیران به یکسری مهارت‌ها نیاز داشته باشند تا در مسیر شغلی‌شان راه درست و روبه پیشرفت را بپیمایند.
در اینجا از 5 مهارت اولیه برای مدیریت سخن می‌گوییم که ضعف در آنها نقطه آغاز لغزش و شکست یک مدیر در کارش می‌شود و با‌لطبع پیشرفت در این مهارت‌ها و به‌عبارت بهتر بهسازی آنها می‌تواند هر شکستی را به موفقیت 
تبدیل کند.

مطالعه کامل 

رشته دانشگاهی مهندسی کامپیوتر

رشته دانشگاهی مهندسی کامپیوتر

  11 دی 1388  علمی و آموزشی

رشته مهندسی کامپیوتر که به طراحی و ساخت اجزای مختلف کامپیوتر می پردازد، لذا اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروز برخوردار است. هدف از طی این دوره تربیت کارشناسانی است که در زمینه تحلیل، طراحی، ساخت و راه اندازی دستگاهها و مجموعه های سخت افزاری جدید، بررسی و شناخت مجموعه های سخت افزاری و نرم افزاری موجود، نگه داری، عیب یابی و تعمیر و اصلاح و توسعه فعالیت کنند.

مطالعه کامل